Systrar i jeans

Ah, jag läste ut systrar i jeans förra veckan eller något och den var SÅÅÅÅ bra! :D Nu håller jag på att läsa tvåan, den verkar också bra. Sen finns det en fyra också, he he.

Idag har det varit en väldigt skön dag faktiskt. Det började med sovmorgon eftersom vi hade terminsprov i matte (3h) haha känns som om jag har nämnt ordet terminsprov TUSEN ggr. Aja, det var slappt på historian iallafall och sen på naturkunskapen var det också skönt hihi och samhäll gick vi igenom ett läxförhör och engelskan såg vi på finding neverland. Vi har inte sett färdigt på den men den är väl okej annars. Efter skolan gick jag och Sel till donken och åt en cheeseburgare (Sel) och glass med topping (me). Eme var inte här idag :( vi satt iallafall på donken länge så att det blev märken på sofforna när vi reste oss upp. HAHA.

När Sel åkte hem så skulle jag egentligen också åka hem men det orkade jag inte så jag gick runt i affärerna i kungsportsplatsen sen så gick jag in till akademibokhandeln där och lagerhouse sen in till arkaden och nordstan haha. (letade efter en fin kalender) vill ha en ny inte någon ful gymnasiekalender. Jag har kladdat så mycket så det ser otrooooligt rörigt ut. He he.

Måste fixa lite med layouten här på bloggen, men jag vet inte hur.. Får väl utforska och hitta hjälp. Ex. header hur gör man en sådan snygg? (: Kan väl fixa det på jullovet eller något.

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Allsmäktigtvå.

Jag försökte läsa den där boken, men jag tröttnade efter typ 2 kapitel ;]

2007-12-12 @ 18:15:15
URL: http://almightyness.blogg.se
Postat av: Maria

Haha okej, ha tålamod den är jättebra senare. :)

2007-12-12 @ 18:22:20
URL: http://h3llokitty.blogg.se
Postat av: Anna

svar: Tack för din snälla kommentar! =)

2007-12-12 @ 22:11:55
URL: http://moranna.blogg.se
Postat av: cattis!

jag älskar de där böckerna! De flesta böckerna som finns idag är tråkiga, men de där är så nära och verklighetstrogna. Man kan inte annat än älska de. har alla fyra och har läst de minst dubbla omgångar. Det är konstigt, för annars läser jag aldrig en bok mer än en gång. Jag hoppas verkligena tt det kommer fler! :D

2007-12-15 @ 03:17:08
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: Maria

Cattis: Haha. ja de är jätte bra, det är roligt att få veta fyra personers liv i samma bok. Har bara kommit till tvåan dock ;)

2007-12-15 @ 13:56:32
URL: http://h3llokitty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0