the OC

En riktigt B-wallpaper jag gjorde för längesedan på paint, HAHAH!
OC har så himla bra citat, här är en av de 1000 bästa ^^
Ikväll får man återuppleva minnen. <3

X-MAS TO SIMPLE

Från juletider till en mer enkel layout, mer rosa! :)
Senaste bloggning var en vecka sedan, CHRIS BROWN! Har inte lagt in bilderna eller videoklippen men det kommer inom kort. Kan inte fatta att det var en vecka sedan, för exakt en vecka sedan så var vi i Stockholm och såg Chris Brown live. Vi var halvvakna i 7h tills tåget åkte. (HAHA!) Hoppas han kommer till Sverige snart igen och då vill jag höra Superhuman! ;)

Nu är det fredag och dagen har gått bort med sushi, fika, dans och datorn!

Imorgon är det OC-maraton och sleepover som gäller hihi, kommer bli riktigt kul :D

moi äter sushi i japan!

forever!!

We LOVE Chris Brown. Så grymt bra konserten var asså! Han är så bra på att dansa samt sjunga. Men det var så söt när man fick se en film på skärmen och han sa i slutet "turn around" SÖT! Då kom han upp där bakifrån på en platta och hissades upp. Oh! Sen drog han av sig sin tröja och kastade till publiken. Innan kastade han sin mössa haha. :) lycklig den som fick den. Tyvärr kom inte superhuman. Men with you, no air och forever kom, forever var i slutet åh gud vad bra det var! <3 på tåget nu, uppdaterar sen!

Here we come!

Yo yo! Sitter nu på tåget med Sellie påväg till stockholm, 5 timmar. Uh! Fattar inte hur man lägger in bild och sånt här bara till en annan mobilblogg. Men det är gratis internet tror jag haha :) ska ta och lyssna på cb och lära in låtar, har tjock bunt papper med hans texter framför mig. HAHA.

CHRIS BROWN!

tonight is the night
to join me in the middle of ecstasy.

CHRIS BROWN @ HOVET!
Wiho! Imorgon ska jag och Selda åka till Stockholm för att se självaste CHRIS BROWN. Om jag lyckas fatta hur mobilbloggning funkar då kanske jag uppdaterar.
Det kommer att bli sjukt kul att se Chris Brown och höra när han sjunger LIVE. Att stå där och hänga med när han sjunger "with you" och "forever". Ooooh, längtar! Jag vet att det kommer att bli en SUPERbra fredag och SUPERbra start för nya året! (kinesiskt nyår den 26 jan). Hihi!

Nej, nu ska jag vara lite duktig och plugga samt städa mitt rum!
PUSSHEJ!

DAY 2 @ TOKYO

Dag 2, 30 dec 2008.
Vi åkte till Tokyo disneysea. Väldigt kul! Fast en massa kö, vi köade 3h på spökhuset på kvällen. Hur rolig som helst iallafall, värt det! Lite som fritt fall fast i ett spökhus. Först gick man till ett rum och såg en ande som pratade typ och plötsligt försvann den (COOLT!) sen skulle man gå någon annanstans och köa i en liten kort stund. När vi kom in skulle man sätta sig ner och vi var några personer så satte man på sig säkerhetsbältet. Man åkte upp och det stannade då och då så visade det ett spöke m.m. till sist kom man jättehögt upp och där stannade den en kort stund och öppnade dörren och så fick man se utsikten som var JÄTTEFIN, hela tokyo disneysea det var ju mörkt också så det var grymt coolt! De har en slags vulkan åkattraktion som vi köade efteråt med fastpass gick typ 20 minuter. Den såg iallafall coolish ut på kvällen där från spökhuset. Aja när dörren hade öppnat sig så åkte man ner hur snabbt som helst! ASLÄSKIGT. man visste ju inte det hahahha, KUUUL :D
Vi åkte hem på kvällen när det stängde och på slutet kom det fyrverkerier, fint!

det var dag 2, lite mer nu haha.

DAY 1 @ TOKYO

Första dagen i tokyo då, 29 dec. men 26 dec åkte jag från sverige och kom till taiwan först och 29 dec åkte vi till japan, tar taiwan resan sedan :)
Flygresan: Tog cirka tre timmar, gick fint fint kom fram vid tre tiden där kevin min bror mötte oss i hotellet. :D
Gyuudon: supergott, billigt och mättande! YUMMY på hög nivå! ;D
Ikebukuro: stort ställe och vårat hotell ligger där "Sunshine city prince hotel", väldigt fint med alla ljus och grejer. samt spelhus fullt med liv. hihi!
Hello Kitty giftgate: Sött hello kitty affär som låg där i ikebukoro.
Det är så härligt med såna här städer där det finns nattliv! Jag och brorsan gick runt på kvällen och det var massa folk här och där, påminde om new york, times square med alla dessa belysningar. haha!
Vädret: svalt, lite halvkallt. men dagarna efter blev mycket kallare, lite sverigekallt.

Det var dag 1 kortfattat.

skolan börjat.

inte kul men däremot var det kul att träffa sötisarna :)
nu har jag en massa plugg att göra, men ska börja blogga om resan eller ja har gjort kollage.. tror inte att jag ska skriva så mycket mer än så. vi får väl se. men det är väldigt kul att göra kollage hihi.

hellololo brrrr sweden!

nu är jag hemma så alla vet. haha :D
iskallt när man gick ut ur flygplatsen, kändes som om jag hade hamnat någon annanstans typ alaska... fast ja det är ju sverige och sverige är också kallt. woho intressant! flyget gick bra typ, lite sådär skakigt då och då. LÄSKIGT. hade en äcklig känsla hela dagen och några dagar tidigare eftersom exakt en vecka sedan blev deras dator knäpp... skärmen slockande halvt och så kom det upp långsamt vit färg och sen slockande det och skiftade till andra färger och så var det ett vitt streck där uppe. THE RING! jag bara OMG om 7 dagar så åker vi flyg... ja jag är lite paranoid. när det skakade och guppade eller vad man ska säga i flyget så var jag en aning rädd och typ tänkte det förvånar mig inte om det skulle hända något. aja nu mår jag bra iallafall.. HAHA! men sen när vi kom till frankfurt skulle vi vänta typ 5h för nästa flyg, YEY. det gick väl ok, halvsov och lyssnade på musik.

nej nu måste jag packa upp en hel del grejer och äta mat sen duscha. bilder och sådant lägger jag in någon annan dag, om jag verkligen orkar så lägger jag väl in senare.. men inte så troligt ;)

PUSSHEJ! MARIA IS BACK.

live from taiwan 3

hellllooo! nu ar klockan elva pa kvallen har. ska snart duscha och sa. idag har vi varit i Sogo ett stort shoppingcentrum med massa affarer! shopping shopping. vi borjade med att kopa en kamera haha som vi kollade pa lite innan typ i japan och flygplatsen en sony t700 hur snygg som helst! inbyggt 4gb och touchscreen. WOW LIKSOM. (HAHA!)
jaja, efter det hittade jag en massa boxar och cd-skivor dock fick jag motsta lite och kopte en box och typ tre skivor och ena var inklusive KALENDER. <3333333 taiwaneisk pojkband fei lun hai. HIHI! samt s.h.e. skiva. dessa skivor har ju dvd ocksa man kan se MV. efter lite mat, italiensk men anda inte eftersom det var lite starkare och det visste inte jag och at en chiligrej och herregu jag borjade nastan grata. HAHA. sa fick man ljummet vatten hmppf.. nej men jag klarade mig :) nar vi gick runt lite sag man sma sota grejer som pumpade ut anga och sa kunde man lagga in olika dofter, hur sot som helst! kopte nastan hihi. far val vanta med det, det blev tugnt med pasarna och sen kopte mamma en riskokare haha. hoppas allt far plats sen nar vi ska hem! far antagligen bara lite grejer, men vi ska kanske kopa en till resevaska att ta med i flygplanet. (INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAR!) ^^

jaja nu ska jag hoppa in i duschen. lite mer formullerat om min dag idag :P
btw. trakigt vader: REGN REGN! eller inte hela tiden men lite ibland duggregn. inte osregn iofs. imorgon borjar skolan for vissa men inte for mig! WOHO. fast ska inte skryta kanns som om jag missar en massa och maste ta igen senare. far val leva livet nu for sedan forsvinner min frihet :( *whine*

PUSSHEJJJJ SAKNER ER!

live from taiwan 2

HEJHEJHEJ. varit i tokyo da, soooooft! nej men det var jatteroligt. traffa brorsan och titta pa alla manniskor HAHAH. men ja allting menar jag. de ar ju hur artiga som helst! kallt var det ocksa iofs men ren luft om man jamfor med har i taiwan. som ar fuktigt osadant. heheheh. inte sa roliga inlagg nu nar jag inte har bilder men har tagit typ 700 bilder hittils, woho.