the spring is here

image146
Vacker bild som jag tog från min balkong :)
det har varit hur skönt väder som helst igår och idag. Känns nästan som det är sommar ;) Igår var det då en Mc flurry med Sellie innan jag åkte hem. GOTTIGT! men FETTIGT! haha. När jag kom hem (efter en lång stund) eftersom bussen segade, det var trafikstopp och allt. Svettades ihjääl! Till slut kom jag hem och det var jättevarmt när man klev av bussen. SPRING<3 Jag var på balkongen med Dumle och softade haha, läste även ut en engelsk pocketbok som jag lånade för tre dagar sedan eller något :D Den var jättebra! En slags serie så ska läsa de andra böckerna också. "Truth or dare" heter den, lättläst men ändå! :) haha.
På kvällen kom också Postkodsmiljonären men jag var inte med så värst mycket eftersom Richard var framför mig hela tiden (; kul ändå att se, de har klippt bort otroligt mycket.
Soooofta och psykologin var det efter.

idag var det ju också bra väder såklart! jag, mamma och pappa åkte in till plantagen och köpt massa blommor oså :) vi åkte till stan direkt och där hittade jag en fyndagrej KLÄNNING 25kr hahha, den var ändå fin. (från Indiska) köpte även en palestinasjal blåaktig med lite glitter typ eller vad man ska säga (från Bikbok) och lite hårgrejer (från Glitter) Såg en jättefin svart vårjacka från H&M ska kanske köpa den imorgon, får väl se om jag hinner/orkar. Har en massa plugg faktiskt. Har inte pluggat så väldans idag... ångrar mig. Har spanska prov, psykologi inlämning, historia hemtenta, matte osådär. haha låter inte så mycket egentligen men hemtentan DÖDAR MIG.

Har även joggat idag, fick inte bättre tid än förra gången men näst bästa tid :) måste städa också för här ser det helt ohajhoasngsodhns jag blir faktiskt stressad när det är stökigt. HAHAH. Det ser alltid ut såhär stökigt när man har masas plugg. that's life! funderar på att städa lite och sen läsa, håller på med boken "Vem älskar prue?"
gossip girl böckerna är hur svåra som helst att få tag på, iallafall tvåan. de är utlånade och reserverade. hmm.. funderar på att ta och köpa böckerna (: aja, får väl ta och läsa massa andra böcker istället. Finns mycket gott som väntar!

Har valt invidiuella val också, vet inte om jag gjorde rätt då men hahaha.
- aerobics
- närlingslära
- moderna språk
- psykologi B
I trean kommer det andra grejer som ex. engelska C och cambridge oså. det kan man inte välja nu.

Ja jag tycker om de valen jag har valt ändå, det kommer nog inte bli tråkigt men frågan är om jag gjorde rätt. HAHA =) aja. struntsamma. jo inriktning ekonomi också! + högt tempo till matte D. haha BIG MISTAKE! men man kan hoppa av om det är för jobbigt, känns som om jag kommer att göra det. Fast jag förlorar inget på det, kan bara "testa" på.

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: lisa

vacker bild ! :)

2008-04-21 @ 07:34:57
URL: http://lisacarolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0