cupcake

image53Mumsigt! det blev Cassels cafe idag när vi (M.E.S., Maria, Emily & Sel) skulle fika. Efter massor med vel hit och dit. Först var det något med polisen utanför Kitas och vi stod där som små barnungar och tittade hahah, då fick vi flytta på oss eftersom de skulle spärra där vi stod. Vi tuggade på våra kitas mackor haha och sade "tänk om det är en bomb" m.m. HAHA<3 Vi gick till brunnsparken och träffade Yasmin och gänget sen skulle vi fika med dem och då gick de till ett cafe som vi inte ville till fanns massor med semlor bara (såg det ut som, men det var inte sant såklart) och så skulle Eme springa till 50 för den kom och då hörde jag inte riktigt men vi skulle bara åka en hållplats men jag gick till min hållplats och åkte hemåt till lillabommen då ringde Sel och frågade om jag var kvar m.m. och så skulle vi mötas på brunnsparken istället och fika ändå, vi ville inte åka hem! ;b
Då gick jag av på hjalmar och sen 42 till brunnsparken och då satt jag vid fontänen och väntade, läste 'som jag vill vara' gjort det hela dagen idag haha. Till skolan, i skolan, hem och fontänen och hem. good book!
Efter några minuter träffade jag dem och vi gick in till nordstan och vandrade runt, tog foton och skojade. Såg en väldigt 'coool' kille som gick på ett speciellt sätt. HAHAH! smygfotade också. hah!
Vi gick till det ena och det andra sen bestämde vi oss att äta på Cassels cafe som hade goda muffinsar och sel tog en marängtårta eller vad man ska säga och jag & eme tog chokladmuffins. (Stora YUMMY). När vi hade fettat oss så gick vi till olika klädaffärer och i Rut mfl. som var det sista vi gick in till så hittade jag & sel två t-shirtar, söta & billiga. egentligen tänkte vi ju inte köpa något så vi ville ju bara fika idag men så blev det. FETT OCH FYNDA!
(( EGENTLIGEN SKULLE VI TILL POSTKODSMILJONÄREN MEN DEN BLEV INSTÄLLD, ANOTHER TIME THEN! ))

Senare på kvällen så var det hemspråk, de andra hade prov när vi gick igenom annat haha. kul! image55
image54
SÅ HIMLA SÖTA & GOA ÄR EMELIE OCH SELDA, ni förgyller mina skoldagar<3333

Kommentarer
Postat av: Hanna

Snygg layout du har på bloggen! Och nej, jag måste erkänna att jag stal bilden från Wikipedia. Hade ingen kamera med mig då jag åt "min" semla.

2008-02-05 @ 20:51:48
URL: http://dethararingenblogg.blogg.se
Postat av: niki

ja den är lite läskig :)

haha :)

2008-02-05 @ 21:00:24
URL: http://blogg.modul8.net
Postat av: Selda

naw, Maria ni förgyller mina skoldagar med :)

2008-02-07 @ 19:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0