friday, bokrea.

idag har jag varit inne i stan och hittat lite böcker :)
Först var jag inne i akademibokhandeln, wettergrens oså men hittade inget bra.
Sen var jag inne på SF och hittade en bok KIKI's delivery Service. (picture book) haha, söt bok. Har studio ghiblins filmer men har inte sett denna än, fast det var mest bilder och lite engelsk text. Kostade 50kr så det var inte så dåligt, rea var det. Efter det tänkte åkte jag in till stadsbiblioteket för att lämna några dåliga 11 september böcker som var till historian. Det var bokrea där inne med, jag visste ju att det skulle vara lite rea sådär på begagnade böcker men det var på nya böcker och i en egen liten avdelning. hittade En prinsessas dagbok 3&4 för 50kr och Jag, en geisha för 50kr :)
när jag hade tittat efter böcker där i evigheter kändes det som så gick jag upp och letade efter nya ground zero böcker. bibliotekarien hjälpte mig och jag hittade en RIKTIGT BRA bok som jag nästan lipar till när jag läser/tittar i den. (September 11, 2001 A Record of Tragedy, Heroism and Hope) Mest bilder med engelsk text som beskriver. ÅH vad bra och sorglig den är. vill köpa en sådan sen, snart! Sen en annan bok som var en roman typ om det där på engelska, verkar riktigt bra. (Inside the 9/11 Plot, and why the FBI and CIA failed to stop it, THE CELL).



Snart ska jag äta hamburgare osådant fett mat haha nä men från hemköp oså. Gottigt! Fredagsmat typ.
Efter det MÅSTE jag plugga psykologi och om jag orkar/vill se på någon Studio Ghiblin film eller läsa :)

Ha en superskön friday! ;)

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Merici

svar: eller hur, det kommer kanske inte låta hemskt precis men Upp o Hoppa kommer kanske inte komma så långt i ESC om den vinner medans BWO är kända även utanför Sverige, i europa. De kmr nog komma längre om de vinner i globen tror jag :P :)

2008-02-29 @ 20:05:14
URL: http://merici.blogg.se
Postat av: Nathalie

hejhej =) såg din kommentar i min blogg och här har du svaret:

Oja, finns en recension på den här--> http://nathalieisaksson89.blogg.se/1196189336_corpse_bride.html

2008-02-29 @ 20:18:40
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se
Postat av: Marie

Tackar, Tackar. Den var lite tuffare innan med chockrosa, vitt och svart. Kände för lite mjukare och mer vårigare nu. =) Take Care!

2008-02-29 @ 20:56:01
URL: http://sweetmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0