one tree hill säsongsavslutning

image76
One tree hill e21s4 den såg jag precis, det kunde vara som en avslutning för serien haha :) Skulle inte göra mig besviken eftersom den slutade bra. Synd om Dan fast ändå inte.
Undra hur det blir nu efter hoppas det inte fortsätter sådär hela tiden som Våra Bästa År och litegrann som OC, men OC är bäst ändå fast säsong 1 var bäst. <3
Vi får väl se! Hoppas Kyle XY, desperate housewives, heroes m.fl. börjar, känns tomt utan tv-serier nu. (förutom Gossip Girl) Greys Anatomy följer jag inte riktigt, får ta och göra det igen!
Godnatt! (tre inlägg idag, rekoord tror jag haha)
PUSSHEJ!


Kommentarer
Postat av: Selda

Ja det var som om det skulle va det allra sista avsnittet XD
Du har du lyssnat på with you me chris brown?:D så braaa PUSS

2008-02-23 @ 15:01:52
Postat av: Maria

Selda: Hehe ja :) Nu sökte jag den på youtube. HAHA såklart att jag har hört den. Är inte så duktig på titlarna. DEN ÄR SÅ SKÖÖN

2008-02-23 @ 22:30:39
URL: http://h3llokitty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0