sova över hos sandra.

image50Sovde över hos sandra helgen som gick, har 'glömt' att blogga. Haft annat och göra oså har inte haft lust typ. ;b
Men iallafall jag sov över hos Sandra och det kom rätt så plötsligt när jag var hemma och var inloggad på msn.
Vi gick till netto och köpte gott&blandat m.m., dricka och kräftstjärtar(klassiskt! men inte så gott denna gången tycker jag). image51

När vi var hemma hos hennes så slappade vi och det blev dator (bdb), musik, tv, massage, smink, massaprat, anger management (vi skulle egentligen se på en skräckis men den var ju på tv så varför inte? :P)
Dagen efter började vi med räääääkor hahah. så vi satt och skalade dem och åt, i vilket rum säger jag inte. min & sandras hemlighet. HAHA!
Sen blev det en stor och god frukost med ägg, mackor, juice och mjölkchoklad och så orkade vi inte med yoghurten så vi ställde in de igen. Gottigt kan jag säga.
tog bort sminket halvt på bild nummer två. ^^
Vi slappade och tittade på tv medans vi åt frukost och efter bdb m.m. så gick jag hem.
En skön helg för dagen efter kom min syster & Johan hem till oss men vi spelade inte Rappakalja :((((((((( men det får väl bli helgen som kommer eller något. Mariokart(eller ja de spelade) och Bomberman(jag var med en gång) medans de spelade läste jag 'som jag vill vara' haha. BRA BOK, tjugo sidor kvar ska nog läsa ut den idag! <3 Åt såklart good middag också som alltid sen spelade vi ISketch SKOOJJ!

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0