vååårväder!

vilket härligt väder det var idag! våren är här kan man säga. Det var inte så kallt och inte sådär jättevarmt heller.
Tyvärr har vi naturkunskapsprov och historia inlämning som gör det hela lite grått. haha. menmen, får njuta av vädret så länge man kan.
Idag var det friskis och svettis där vi skulle öva på våran dans oså. Det blev mycket gjort och det var extra skoj att dansa framför spegeln (: alltså nu på gympadansen, på danslektionen dansar vi såklart framför spegeln.
Det blir väl en lång dag på fredag då vi ska verkligen repetera och göra så att allt bli så snyggt som möjligt ;D

Igår såg jag bara ett One tree Hill avsnitt, hann inte mer. Skulle sova men det blir väl ett idag innan jag lägger mig :)

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Hampus

Tack för ditt svar! :)

2008-02-18 @ 22:26:11
URL: http://elvish.blogg.se
Postat av: Andreas

Tack Maria!
Det värmer att du gillade mitt inlägg.
Känner mig lite elak dock, men det får jag stå ut med.

2008-02-18 @ 22:44:31
URL: http://www.metrobloggen.se/andreaslanger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0