jogga, psykologi

image117SÖNDAG. uh gillar inte söndagar som sagt. Jobbigt när skolan kommer dagen efter när man har haft en skön helg. Sen har vi psykologiprov imorgon så ja.

Igår var min syster & Johan här! Vi spelade lite spel och åt god mat som vanligt ^^ Vi spelade Finans och WOOHO första gången vann jag, hihi.
Sen var det Melodifestivalen och Charlotte Perelli var ändå ganska bra.

Idag fick jag råplugga men har inte riktigt gjort det, måste verkligen råplugga nu efter duschen. MYCKET MYCKET! Fast det är lättare att plugga sånt här istället för annat, detta är mer intressant :D
Jag klarade inte av att plugga förut eller jovisst jag gjorde det men gjorde massa annat så jag bestämde mig för att gå ut och jogga första gången på det här året (; Jättefint väder, perfekt för joggning typ. Soligt och lite kyligt iofs.

På med joggningsskor, tjocktröja, mjukisbyxor, halssduk och vantar :) + min klocka och satte på mig hörlurorna till sansan. Så fick jag den nästbästa tiden som jag har haft. Happy! ^.^
Stretchade oså, nu visas ju kyle XY men det får jag missa. Kan kanske se den imorgon (repris) vem vet. Får se. (: Ha en skön söndag! PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: aalexandra

tack så mkt *super glad* :D

2008-03-02 @ 17:53:10
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: Dita

sv; joo men man tycker väl en aning lite synd om hundarna...vet att hon faktiskt inte behandlar de så dåligt som man kan tro. Men hon har överdrivet många...Ha det bra!

2008-03-02 @ 20:06:42
URL: http://diitaa.blogg.se
Postat av: Eva

Skönt att jogga lite ;)

2008-03-02 @ 23:03:10
URL: http://Ihennesskor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0