new shoes

hittade ursnygga tygskor i lördags! :D kan ta kort någon dag kanske hahah om jag orkar. Dem ser inte så bra ut på nilssons hemsida såg jag nu, men grymt snygga i verkligheten och bekväma!
sen köpte jag en väska som man kan ha till gympan, inget speciellt och clinique hudvårdsprodukter ^^
min syster köpte en jättesnygg skjorta/blus och stickad klänning. lite avundsjuk haha men mina skor<33
mamma köpte smink hihi.
vi åt pasta i ett café vid domkyrkan, gottigt! när vi skulle hem så var jag och mamma inne i netto och köpte lite saker och godiiis. yummy! städade en heeld del och efter det så var det melodifestivalen.

idag var det slappt var ute lite för att köpa hö (REEEGNVÄDER uscha) sen lite plugg och stäääääädning. hi hi.

imorgon skola. blä! har jag sagt att jag hatar söndagar? jo det tror jag säkert. gillar inte känslan. skolaaa imorgon plugg plugg. vill bort, usa here i come! HAHA :)

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Vista

Sv: okej :) jo det är bara bra, själv?

2008-03-10 @ 13:27:47
URL: http://viist.blogg.se
Postat av: Felicia

Ja det var riktigt bra shopping! :D Jag längtar till våren när du kan använda dina skor och jag kan gå runt i min klänning o skjorta.. smakar det så kostar det. :)

2008-03-10 @ 19:56:06
URL: http://flicky.blogg.se
Postat av: lisa

Kan du inte lägga ut en bild på skorna ? ;)

2008-03-14 @ 15:38:21
URL: http://lisacarolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0