ok sel

detta är till dig för du vill att jag ska uppdatera bloggen (;

hej hej!
friday friday<3
köpt en kalender (Sent haha men allt fick inte plats i min förra) och så följde jag med sel att ta idkort men det var ju helt knas med automaten eller så läste vi fel. haha det blev kortet som egentligen sel ville ta om. knäpp person i automat som ljuger. "klicka på bilden du vill ta om" eller något. wickoooo.
påväg hem skulle jag även lämna idkorten till sel haha vid busshållplatsen och så stod jag vid dörrkanten och blockerade. haha. aja sen var det gilmore girls, oc och simpsons ^^ + skriva i kalendern. hihihih.

ha en bra freeeeedag!

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Taaack! från din hemliga beundrare

2008-03-07 @ 19:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0