you know you love me -gossip girl

image119
idag ska jag in till stan med mammsen och träffa systeryster ^.^
får väl se om det blir något shopping eller så, vem vet! ett par vårskor skulle sitta fint. heeehee.

nu är det helg, nu är det slapp! även om vi har hyfsat mycket plugg fast det kändes inte så veckan innan då jag trodde att det bara var historia inlämning.

(inne i nordstan)
Jag: åhh va skönt slappt nu nästa vecka. vi har typ bara historia på fredag.
Sel: och svenska
Jag: å spanska
Sel: å matte.
Vi: hahahah

HAHAHHA! vi sade inte riktigt så ja men typ, så skoooj! men känner ändå ingen riktig stress som jag brukar. skönt!

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Selda

HAHA det lät så fult XD

2008-03-08 @ 16:36:58
Postat av: Vista

vad vill du ha för skor då? :)

2008-03-09 @ 15:58:51
URL: http://viist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0