¡HOLA!

Ville bara saga att jag lever.
Haha! Nej men, har varit valdigt dalig pa att blogga. Jaja, skyller pa sommarlov! :D
Nu ar jag i Barcelona och njuuter. Idag har vi atit pa en buffé som var pa ett rullandeband med sushi & gottigheter. Jag har nog aldrig atit sa mycket, iallafall inte kant sa himla matt nagonsin. Kandes som min mage skulle sprangas och att jag skulle spy. Vi promenerade hem ocksa sa det var ju skont och inte skont! Men gott var det iallafall, man maste ju prova pa alla olika slagsmatratter. Massa sushi & asiatiskt! <3
Buhu om tre dagar ska jag tillbaka till Sverige och om fyra dagar tillbaka till skolan. TREAN! Sommarlovet har gatt for snabbt; sommarjobb en manad och tva veckor i goteborg sen barcelona tre veckor.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Flicky

Hej sötis! Ser fram emot din hemkomst, så du ska alltså direkt börja skolan måndagen därpå? Vi tänkte komma på söndag kväll om du orkar med det. Ska bli kul att se dig, pussssss!

2009-08-14 @ 11:45:11
URL: http://flicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0