RIGHT NOW

Just nu snurrar det med massa kurser i huvudet som jag inte vet om jag ska läsa! Jag önskar faktiskt att Kitas hade en begränsning och inte att man kan välja hur mycket man vill. Det är ju jättebra egentligen, men inte för folk som Maria. Alltså vi som inte kan bestämma oss, speciellt när man vet att man kan få allt. Jobbigt när olika kurser krockar; måste hoppa över ena och stressa till den andra. Hoppas att jag någon dag (innan studenten) bara "JA, DET HÄR VILL JAG BLI!" så att allt inte behöver vara lika snurrigt. Jag vill inte vara någon soffpotatis efter studenten, jag vill göra en massa och sedan plugga till det jag vill bli! Jaja, nu ska jag fortsätta leta efter någon spansk artikel tills imorgon som vi idag fick i läxa. Livet är bara för härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0