ETT ÖGA RÖTT

Det finns en film som heter så, men det är inte den som jag ska prata om. Utan det är om mitt öga. HAHHA! Nej jag skoja bara. Eller jag skojar inte men jaja! Helt plötsligt på mattelektionen såg Sara att ena ögat var RÖTT. Alltså really rött! JÄTTELÄSKIGT! Jag blev faktiskt rädd, såg ut som en demon eller något. Det jag gjorde på resten av mattelektionen var att halvsova, vila ögonen. Som tur var så var det sista lektionen! När jag och Sellie skulle hem så blev det lite bättre och nu när jag sitter här vid datorn hahah så kan jag säga att det är nästan vitt igen. WIHO! Hoppas att det inte blir så igen.

SPORTLOV NU! Känns verkligen inte som det, men det viktigaste är att DET ÄR DET! Hihi. Ska slappa och plugga. (HAHA!) Vill ta och kolla på filmer och tv-serier. P.S. GOSSIP GIRL BÖRJAR PÅ SÖNDAG 19.00 Oh, kollade upp och såg nu att ONE TREE HILL BÖRJAR OCKSÅ PÅ SÖNDAG 18.05
Sen ska jag åka till Lindköping. Äta lite sushi därborta och stanna där några få dagar typ. Inte utomlands men bättre än inget :)

Idag är det dans!
PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var yasmin som såg?XD

2009-02-06 @ 17:14:04
Postat av: lovisa

hej,

kolla in min modeblogg- följ den på bloglovin.com o lämna en kommentar när du kikar förbi!

du kommer att älska den! :)

kram

2009-02-09 @ 21:21:01
URL: http://lovisafrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0