MACBOOK KOMSI KOMSI

Apple MacBooks är så gaaalet snygga! GIMME GIMME. Bara det att de kostar minst 10 000kr eller något. WIHO! Får väl ta och tjäna lite cash snart på något sätt. Nu på "våren" eller ja den här perioden börjar min galna söka-jobb period. Men det blir typ aldrig något (bara kommunen grejer), jippi? Önskar det fanns det iår igen (Haha, LAT!)
Vi hade ingen rättkunskap idag iallafall, hihi! Men stannade i skolan med Sellie för matte-handledning, oh matte är svårt! Kan inte fatta att jag ska räkna Matte C sedan tänk om jag skulle gå kvar i lilla snabb-matte grupp och räkna till Matte D! HJÄLP! Nu är klockan elva, ska ta och nana! (HOPPAS JAG!) Det blir aldrig som jag har tänkt mig, nu vill jag sova tidigare än vanligt men bara för att jag säger så här då kommer jag säkert att somna vid tolv eller något :( Då blir det jobbigt att vakna. Jaja! GODNATT! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0