RELAXED

Maria känner sig lugn, glad, lugn och lugn igen. Haha ^^ Vi har iallafall haft jättemycket plugg! Helt galet! Idag fick vi gjort ett tungt prov, ma-prov. Känns skönt! Nu ska jag verkligen relaxa! Fast det är ju bra om jag klarar av att börja med allting tidigare, vi har ju prov och sådant sedan som vi har fått reda på nu. Får se hur det går! ;)

Även om jag har haft en massa prov och pluggat en hel del så har jag ändå ätit en massa gottigheter. Haha! Vilket jag inte mår så bra av känner jag. Fast på idrotten hade vi ett rejält pass, svett svett! Idag på aerobisen var det också jobbigt. Måste gå på bokrean också, har ju inte hunnit. Hoppas jag hittar bra böcker till ett bra pris =) Måste köpa twilight serien iallafall någon vacker dag. Hört så mycket bra om dem och sen är de ändå utlånade hela tiden.

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0