SPORTLOV

som är snart slut :( Gått snabbt! Har varit i linköping, norrköping och motala på fyra dagar. Soft!
Sen efter det har jag gjort typ nada. Jo var lite duktig idag efter sömn till halv ett, kollat på tv i evigheter då bestämde jag mig för att jogga i 2 graders kyla fast det var ljust ute och såg ut som vårväder med lite snö. Det var iallafall RIKTIGT jobbigt, hur trött som helst! Trodde att jag skulle få jättedålig tid men det visade sig att det blev min bästa tid ^^ Wiho!

På kvällen hade jag verkligen lust med att se på någon chickflick film och det blev 'Picture this' med Ashley Tisdale.. Väldigt bra! Visst alla sådana här chick-flick filmer är väl inte som Gudfadern eller något (har inte sett men får väl se någon dag) men jag gillar såna här filmer very muuuch! Behövde se på en sån här film :) Fast det är då man blir lite deprimerande och önskar att man bodde i USA och allt direkt efter man har sett filmen :(

Imorgon kommer 'The perfect man' på tv3, 21.30.
Måste se, hoppas jag kommer ihåg!





Kommentarer
Postat av: Felicia

Skönt med lov! Du får väl plugga en termin på amerikansk college efter studenten sen då. :) Kram!

2009-02-15 @ 11:13:01
URL: http://flicky.blogg.se/
Postat av: georgia

hehe ja vists va dem :)

2009-02-18 @ 17:32:57
URL: http://georgiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0