DAY 1 @ TOKYO


Första dagen i tokyo då, 29 dec. men 26 dec åkte jag från sverige och kom till taiwan först och 29 dec åkte vi till japan, tar taiwan resan sedan :)
Flygresan: Tog cirka tre timmar, gick fint fint kom fram vid tre tiden där kevin min bror mötte oss i hotellet. :D
Gyuudon: supergott, billigt och mättande! YUMMY på hög nivå! ;D
Ikebukuro: stort ställe och vårat hotell ligger där "Sunshine city prince hotel", väldigt fint med alla ljus och grejer. samt spelhus fullt med liv. hihi!
Hello Kitty giftgate: Sött hello kitty affär som låg där i ikebukoro.
Det är så härligt med såna här städer där det finns nattliv! Jag och brorsan gick runt på kvällen och det var massa folk här och där, påminde om new york, times square med alla dessa belysningar. haha!
Vädret: svalt, lite halvkallt. men dagarna efter blev mycket kallare, lite sverigekallt.

Det var dag 1 kortfattat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va duktig du är på att göra kollage, du får lära mig någon gång! Men ska du göra det för varje dag?! Geeze! Vi ses på söndag om vi inte hörs innan! Kraaam!

2009-01-20 @ 18:37:10
Postat av: Felicia

Typiskt.. som du kan förstå var det jag, Flicky som skrev men avsändaren försvann av någon anledning. :(

2009-01-20 @ 18:38:03
URL: http://flicky.blogg.se/
Postat av: georgia

åh va kul, vill också utomlands nu nu nu

2009-02-02 @ 22:34:02
URL: http://georgiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0