hellololo brrrr sweden!

nu är jag hemma så alla vet. haha :D
iskallt när man gick ut ur flygplatsen, kändes som om jag hade hamnat någon annanstans typ alaska... fast ja det är ju sverige och sverige är också kallt. woho intressant! flyget gick bra typ, lite sådär skakigt då och då. LÄSKIGT. hade en äcklig känsla hela dagen och några dagar tidigare eftersom exakt en vecka sedan blev deras dator knäpp... skärmen slockande halvt och så kom det upp långsamt vit färg och sen slockande det och skiftade till andra färger och så var det ett vitt streck där uppe. THE RING! jag bara OMG om 7 dagar så åker vi flyg... ja jag är lite paranoid. när det skakade och guppade eller vad man ska säga i flyget så var jag en aning rädd och typ tänkte det förvånar mig inte om det skulle hända något. aja nu mår jag bra iallafall.. HAHA! men sen när vi kom till frankfurt skulle vi vänta typ 5h för nästa flyg, YEY. det gick väl ok, halvsov och lyssnade på musik.

nej nu måste jag packa upp en hel del grejer och äta mat sen duscha. bilder och sådant lägger jag in någon annan dag, om jag verkligen orkar så lägger jag väl in senare.. men inte så troligt ;)

PUSSHEJ! MARIA IS BACK.

Kommentarer
Postat av: malin

har saknat dig!!

2009-01-16 @ 17:30:35
URL: http://malinsyl.blogg,se
Postat av: Felicia

Välkommen tillbaka lilsis! :D Du borde inte se för mkt skräckfilmer, då blir man paranoid o rädd! :P Kram!

2009-01-17 @ 16:43:22
URL: http://flicky.blogg.se/
Postat av: susan

jobbit att komma från ett varmt land till en kallt¨



brrr

2009-01-18 @ 19:28:18
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0