live from taiwan 3

hellllooo! nu ar klockan elva pa kvallen har. ska snart duscha och sa. idag har vi varit i Sogo ett stort shoppingcentrum med massa affarer! shopping shopping. vi borjade med att kopa en kamera haha som vi kollade pa lite innan typ i japan och flygplatsen en sony t700 hur snygg som helst! inbyggt 4gb och touchscreen. WOW LIKSOM. (HAHA!)
jaja, efter det hittade jag en massa boxar och cd-skivor dock fick jag motsta lite och kopte en box och typ tre skivor och ena var inklusive KALENDER. <3333333 taiwaneisk pojkband fei lun hai. HIHI! samt s.h.e. skiva. dessa skivor har ju dvd ocksa man kan se MV. efter lite mat, italiensk men anda inte eftersom det var lite starkare och det visste inte jag och at en chiligrej och herregu jag borjade nastan grata. HAHA. sa fick man ljummet vatten hmppf.. nej men jag klarade mig :) nar vi gick runt lite sag man sma sota grejer som pumpade ut anga och sa kunde man lagga in olika dofter, hur sot som helst! kopte nastan hihi. far val vanta med det, det blev tugnt med pasarna och sen kopte mamma en riskokare haha. hoppas allt far plats sen nar vi ska hem! far antagligen bara lite grejer, men vi ska kanske kopa en till resevaska att ta med i flygplanet. (INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAR!) ^^

jaja nu ska jag hoppa in i duschen. lite mer formullerat om min dag idag :P
btw. trakigt vader: REGN REGN! eller inte hela tiden men lite ibland duggregn. inte osregn iofs. imorgon borjar skolan for vissa men inte for mig! WOHO. fast ska inte skryta kanns som om jag missar en massa och maste ta igen senare. far val leva livet nu for sedan forsvinner min frihet :( *whine*

PUSSHEJJJJ SAKNER ER!

Kommentarer
Postat av: K'

Ska bli kul o se kameran nån dag! :D

Nice att du har lyckats köpa en massa dvder. Hoppas ni har köpt bra S.H.E karaoke dvder! :D



Det va skoj att ni kom förbi Tokyo! Njut av tiden i Taiwan nu o se till o prata mandarin med kusinerna! ;)



*Btw, det japanska ordet stämde! "success" -> bara att det stava "goukaku" med ett extra u

2009-01-08 @ 14:59:53
URL: http://gnz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0