SOMETHING'S WRONG

Någonstans i denna terminen har det blivit något fel. Måste börja ta tag i saker! Jag vet inte vad jag sysslar med på dagarna, typ stirrar på dataskärmen eller något. Suck! Får ta smällarna som kommer och skylla mig själv. :( Det är helt sinnes vad mycket man har i skolan just nu, vem sade att trean var slapp? Det här är långt från slappt. Idag har jag gjort matematikprov och webdesign, ena kändes bra och den andra mindre bra. Jag dör för att vi har så mycket, har sådan lust att ta sabbatsår eller bara fly som att typ resa utomlands det skulle sitta fint nu!
Jaja, nu får jag ta och plugga plugga och ja plugga! (hoppas att jag gör det nu!)

[btw. checka http://overraskninguf.blogg.se]

Superbra Michael Jackson medley! (:


Kommentarer
Postat av: Linda

Det där var verkligen ett sjukt bra medley! :D

2009-11-16 @ 21:49:29
URL: http://knottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0