HÖGSKOLAN

Det finns mer kurser än vad jag trodde. Verkligen om allt och inget! Senast ansökan är på torsdag och jag har inte sökt än. Kollade runt idag och ja det enda jag fastnar för är psykologi. Det har jag lagt i "varukorgen" hahah! Sedan Kinesiska också men det känns inte värt det att gå bara i Kinesiska, hellre frågar jag om man kan gå i båda som min brorsa gjorde med Japanska och Kinesiska! Jag tror faktiskt att jag lär mig mer bara genom att vara hemma och att kolla på kinesiska serier, youtube, musikvideor, lyssnar på musik m.m. Just nu snurrar det verkligen i huvudet. Mycket att tänka på. Många viktiga saker på en gång. Jag är inte alls pepp på uppvärmning på onsdag. Jag blir osäker på hur jag ska lära ut och ja, det funkar inte till musiken på det sättet som det står på pappret. Eller jag gillar mer mitt sätt. Hahahha! Vad det nu är för sätt. Argh, jag orkar inte. Sedan dumma svenskan som ska komma emellan, vill kunna den någorlunda utantill! GOOD LUCK! GOOD NIGHT!


Kommentarer
Postat av: emma

hahaha. vad ryan ser kul ut :)

2010-04-14 @ 22:47:04
URL: http://dodvinkel.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Du har väl inte missat min converse-tävling? Kolla in bloggen!

2010-04-15 @ 11:35:38
URL: http://ginatricotnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0