I WILL REMEMBER YOU

Längesedan jag bloggade så här sent på natten/tidigt på morgonen. Haha! Varför jag är uppe just nu är för att jag har gjort en liten video. Hihi. Det är väldigt roligt att göra på iMovie. Som sagt, det är en liten video på knappt fyra minuter, det är bara en låt. Skillnaden med den här videon och den andra är att den här har inte bara bilder så jag tycker att den blir lite roligare + typ de flesta bilder är när vi är i skolan. :) Enjoy! Alltså jag döööör av sömnbrist typ. Går ju inte lägga upp videon! Två ggr på YouTube och så är det dumma upphovsrätten som gör att de tar bort musiken.. Trevligt? Sedan på en annan sida var videon för stor så minskade jag den och plötsligt funkade det inte ändå och allt gick bort. Nu testar jag en sista gång, sedan går jag och lägger mig och försöker fixa det imorgon... Suck! - Typiskt. Började med inlägget innan fyra ju! Nu är klockan fem! Om typ tjugo minuter eller något tror jag att mamma ska upp, hahah!


Hahaha, skrattar ihjäl mig och gråter inombords typ. Härlig skoltid!
Tanken var att jag tänkte göra en film med UF-minnen typ, istället gjorde jag lite både och. UF/skoltiden. Saknar UF-fika som vi brukade ha. Hihi. Saknar det mesta som alltid!
GODNATT! (Godmorgon?)

Kommentarer
Postat av: emma

jag älskar er så himla mycket

2010-08-25 @ 14:31:23
URL: http://dodvinkel.blogg.se/
Postat av: Selda

ååååh va fint jag fick tårar i ögonen! hihi så roliga stunder! <3 saknar!!!

åh har du filmat på studenten när vi stod där innan vi skulle ta klassfotot?:D du får gärna skicka det klippet! tänkte höromdagen om vi filmade då och att det skulle va kul med en film från då :D hihi!

2010-08-25 @ 21:07:50
Postat av: Maria

love u tooo sweeitepies!!

2010-08-26 @ 13:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0