CHRISTMAS SONGS

Oj. Hade inga planer på att börja lägga mig så här sent igen. Men har i alla fall lagt in jul-låtar i min Ipod och skapat en Christmas playlist. Hihi. Så nu kan jag gå runt och få en mer härlig julstämning än vad det ändå redan är. Men imorgon ska jag nog ladda upp genom att lyssna på min OC-playlist eftersom det är den efterlängtade OC-maraton imorgon/idag! Har längtat så galet mycket. Behöver en sådan kväll/dag/natt/sleepover. Måste lägga mig nu, men jag kommer att orka med O.C. avsnitten på natten ändå även om jag har planerat att gå upp tidigare än vanligt för att gymma lite! (Så att jag kan äta massa onyttigt resten av dagen, hihi)

Den här söta bilden har jag som album art på jul-låtarna. I min mobil har jag också en julig Mickey & Mimmi bild. (Intresseklubben antecknar!)

Kommentarer
Postat av: Selda

Mariaaa har du varit uppe till halv 5!! aja baja! ;D

haha, ses snart!

2010-12-17 @ 13:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0