LITTLE MISS LATE

Hej! Det här är Maria. Jag ska då berätta om min morgon, som måste vara första icke-stressade morgonen på VÄLDIGT länge. Då menar jag det verkligen, VÄLDIGT länge. Inte denna terminen, förra terminen, förr förra ens? Ok, you get my point. (;

Det var i alla fall idag 9/2 - 2010 något märkligt hände. Radion (väckarklockan) 6.29 sattes på. Mobilalarmet 6.30. 6.40 VAKEN! Jag bara reste mig upp. Gick på toa, bytte om, sminkade lite, åt frukost (LÅNGSAMT!). Kollar på klockan och den är 7.10, bussen går 7.35. Kändes nästan som om klockan gick fel. (Min väckarklocka går fel, men den tittade jag inte på!) Vanligtvis brukar jag gå upp typ 7.15 och springa runt överallt och stressa. Den här gången kändes det lugnt, konstigt, bra och härligt! Jag går sedan och borstar tänderna, lägger in det som behövs i väskan och BÄDDAR SÄNGEN I LUGN OCH RO! Hahaha. Sedan går jag lugnt till bussen. Ingen stress. Ingen "It's my life". (Min bror brukar säga/sjunga låten då vi skulle åka tillsammans på bussen. Jag sade "it's my life"  när vi sprang till bussen och stressade. (har ett fotoalbum där jag skrev it's my life på första sidan) Sedan dess har "it's my life" relaterat till stressiga Maria morgonar.)

Ja, det här var i alla fall min morgon. Jag hoppas att den fortsätter att vara så. Jag kände mig duktig och normal. Det är dumt att jag skriver om det här när det borde vara självklart att ha en sådan här morgon och att alltid komma i tid. Det blev mycket om en morgon som var på 30 minuter. Men jag hoppas att i framtiden så kommer jag att läsa det här inlägget och säga
"Tsss, vad betyder 'försent' egentligen?"

Okok. Nog om det. Hoppas inte att den här morgonen bara var idag. Om jag fortsätter tjata om det så kanske det blir tvärtom: jag går tillbaka till tidsoptimisten Maria. Jag måste erkänna att jag verkligen är det. Oavsett om jag har en hel dag på mig för att göra ordning mig inför någons utgång, b-day, middag, stan så måste jag ALLTID stressa och oftast hinner jag inte prick i tid. Nu ska det bli skärpning! Jajamensan. Jag tror inte att allt ska ske över en dag men vem vet. (:

Jag vill ändå ha några tee's som jag har sett lite runt om i världen.
"Always late but worth the wait" Hahah! Top shop hade den och den var sååå söt!
"Little miss late"
"Sorry i'm late"


Btw. Pengar rullar in som det ska, det går bra nu!
Flickorna Kanold gillar våra lådor, de vill ha fler! Jippi yeyey! 4-gott (godisbutik vid Lilla bommen) har även våra lådor. :] Hoppas folk köper nu då, annars är det lite pinsamt. But still worth it!

Jag vet inte varför. Jag kommer ångra imorgon. Men jag vill ha lika svettig och jobbig step-pass som förra gången. Även om det var "KILL ME" typ vid slutet så kändes det ändå skönt att fått träna på riktigt! Nu ska jag ta och fortsätta vara duktig. Varför sluta nu? :)


P.s. Malin du är världens sötaste! :*


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åhh.. 4-gott, det låter verkligen som det går bra nu ja! ;) Får väl svänga förbi, för askarnas skull. :)

Xoxo

2010-02-09 @ 22:38:48
URL: http://flicky.blogg.se/
Postat av: Malin

du är! <3

2010-02-10 @ 09:40:33
URL: http://malinsyl.blogg.se/
Postat av: Selda

"Jag kände mig duktig och normal." HAHA jag dör XD <3

2010-02-10 @ 18:29:31
Postat av: Yasmin

haha "Its my life" haha!:P

2010-02-12 @ 23:54:51
Postat av: emma

maria. du är så roligt! efter sportlovet kommer du aldrig komma försent tror jag nu!

2010-02-14 @ 21:48:46
URL: http://dodvinkel.blogg.se/
Postat av: Maria

Hihi mina sötnosar! <3



Hahaha och tack Emsi. Du tror på mig. Bara för att du tror på mig så ska jag inte svika dig.

Jag ska inte komma försent efter sportlovet, nu är det slut på det! Nytt år (kinesiskt), ny start. ;)

2010-02-16 @ 01:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0