BEST FRIEND

"You're...
My Friend,
my companion,
through good times and bad
my friend, my buddy,
through happy and sad,
beside me you stand,
beside me you walk,
you're there to listen,
you're there to talk,
with happiness, with smiles,
with pain and tears,
I know you'll be there,
throughout the years!"
<3


Haha, det här är inte min bästa vän.
(Eller Selda? Jag säger B så får du tänka.)
Annars är det en bild när jag var i Canada 2002 (10 år var jag) som jag scannade in i förrgår, någon gay-festival eller något har jag för mig att det var. Kul! :D Tror inte jag fattade så mycket då. Hahah. (En transvestit på bilden, det kan man inte tro.) ^^

Kommentarer
Postat av: Selda

HAHAHA! det är nog B's bästa vän XD om han nu fick träffa honom/henne ;D hahah!

2010-01-23 @ 18:45:02
Postat av: Felicia

Världens sötaste syster! :D Men du, den dikten om best friend - är det en känd dikt eller nåt? Känner igen den.. :)

2010-01-24 @ 22:38:46
URL: http://flicky.blogg.se/
Postat av: Maria

Selda: hahahahh! :D



Systeryster: Hihih, du är! Hmm, jag hittade den på internet. Hade inte hört den innan faktiskt. Fast många dikter är kanske lite åt samma håll därför känner du igen den. ;D

2010-01-26 @ 18:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0