EVERYTHING IS NEVER AS IT SEEMS

MYSIG LÅT: Owl City - Fireflies

Sista helgen på jullovet, REDAN! Ibland har lovet verkat vara vääldigt långt och nu känns det som om jag vill ha minst en vecka till. Fast ändå ska det bli kul att träffa allihopa igen men alla lektioner, läxor, prov och inlämningar längtar jag verkligen inte till!

Detta jullovet och förra årets har ju sina skillnader, det är ju alltid roligare att resa. Fast då missade jag ju skolan och kände mig en aning efter. Nu har jag verkligen vilat ut, kanske lite för mycket. Vänt på dygnet! Hoppas att jag lyckas vända på det imorgon, för idag gick det inte så bra. Surt att man ska börja 8 på måndag också! :(

Den här veckan har varit slapp men ändå inte. Inte ofta en sleepover blir till tre. Haha! :) Skulle sova över hos systeryster för vi skulle kolla på Eva & Adam - fyra födelsedagar och ett fiasko (min favoritfilm när jag var liten, men nu när vi kollade på den så skrattade man åt hur kassa de flesta skådespelararna var. Haha!) och sen började vi kolla på en ny serie Glee! (BRABRABRA, ADDICTED!) En slags high-school, musikal serie. (Bra låtar!). Dagen efter det hade jag ändå inga planer och så bestämde vi oss för Glee-maraton. :D Dagen efter det, torsdagen, så visste jag inte heller vad jag skulle göra och sedan var det kompisar som skulle till Sticky Fingers och frågade om man ville hänga på. Typiskt mig så är jag seg och alltid stressad! (Haha!) Jag och min syster hade planerat att locka mitt hår och så hemma hos henne sen skulle jag hem och byta om. Tiden bara gick och jag skulle inte hinna hem och dit när det var typ 45 minuter kvar. Därför stannade jag hos min syster, bestämde mig för att sova över och fick min outfit därifrån och så blev jag sminkad. Thankies. <3

 

Btw. Mina nyårslöften har inte gått så bra. Men jag säger att det räknas från 11/1 2010. Alltså när skolan börjar! :) Kommer jag i tid på måndag, då säger jag HALLELUJAH! och så hoppas jag att det fortsätter så. ^_^


Kommentarer
Postat av: Selda

haha det ska bli kul o se om du kommer i tid på måndag :D eller just ja vi har ju inte samma lektion..men du får berätta sen om du kom i tid ;D

2010-01-09 @ 22:14:24
Postat av: Felicia

Sötaste lillstrumpan. Va mysigt det var med spontan förlängning av din sleepover. Även fast jag började jobba så var min lovkänsla kvar för du hängde hos oss. ^^ Längtar till vi ska visa Johan New moon och mer Glee! Don't stop belivin'! xoxo

2010-01-10 @ 15:09:43
URL: http://flicky.blogg.se/
Postat av: Felicia

Just d, lycka till imorgon att komma i tid! Tror på dig! "It's my life.. it's now or never!" ;)

2010-01-10 @ 15:11:05
URL: http://flicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0