MERRY CHRISTMAS & A HAPPY NEW YEAR!

Äh, what the heck. Är ändå vaken och har suttit och klippt m.m. bilderna så kan väl lika gärna lägga upp dem nu! (: Imorgon kommer morbror och mormor för middag (+ brorsan) kommer sova som en stock! (kanske!)

CHRISTMAS EVE

Blev inte så många flummiga bilder i år; bråttom till familjen Nortoft! ^_^
Detta ska vara surprise-posen!




NEW YEAR'S EVE + MAMMAS B'DAY!



Here comes the penguins!

Alla målade varsin pingvin, pyssel!
Längesedan och det kändes som när man var liten och jag älskar det! <3

Såklart, photoshoot! (Tog typ fler kort på pingvinerna än oss)

Hihi, HELLO KITTY! Bakom skrev jag (ai = kärlek.)

2009 har varit ett underbart år, hoppas att 2010 blir ännu bättre, det har börjat bra!

Jag brukar inte riktigt ha nyårslöften, men nu tänkte jag ändå ha. Eller ja...

  • Passa tider bättre! (T.om. igår 31/12 var jag dålig)
  • Planera bättre! (Ännu en gång, igår var jag dålig)
  • Börja jogga och allt sådant regelbundet igen!
  • PLUGGA HÅRT! (Knappt ett halvår kvar!!!)
  • Leva livet!
Ok, vet inte om det var löften. Men :)

Nu är klockan snart sex. Ooooj! Jag känner mig inte så trött faktiskt. Har inte ens borstat tänderna och sådant. Tänk om vi skulle ha OC-maraton idag, känns som om jag skulle kunna titta i evigheter. Ska jag verkligen sova nu? Jo jag borde väl det, lär känna tröttheten och segheten imorgon annars. :P Nu när spanskan FINALLY är avklarad, måste jag ta och börja läsa Twilight-böckerna. :) They're waiting for meeeee!

BYE DEAR 2009, WELCOME 2010! (känns konstigt när det står 2010, men man vänjer sig)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Underbara foton! Hihi.. tyckte dock att jag inte var så bra på första men vi är söta ihop! :) Love the penguins! Varje år nu kommer de komma fram vid jul! Vi kommer oxå förbi med kevin. Xoxo

2010-01-01 @ 13:15:46
URL: http://flicky.blogg.se/
Postat av: Selda

vilka söta bilder :D Gott nytt år!

2010-01-01 @ 15:48:33
Postat av: Maria

Aw, tack Selda!

GOTT NYTT ÅR! (L)

2010-01-09 @ 19:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0