TYPISKT

När jag för en gångs skull ska komma i tid så får man reda på att man inte har någon webdesign, läraren dyker inte upp! Jippi! Det här är ett tydligt tecken på att det inte är någon idé att stressa och sådant. Varje gång jag ska vara duktig så är lektionen alltid inställd, läraren kommer inte, man gör ingenting på lektionen m.m. Jag hade verkligen en känsla att vi inte skulle ha någon lektion, åh skulle ha gått på känslan! Vaknade halv sju och blundade en stund sedan var klockan plötsligt fem över sju. Då fick jag känslan, haha.
Detta var dagens ris! Dagens ros går till solskenet. :)

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Haha, varje klass måste ju ha en som alltid kommer försent:P

Jag älskar din blogg!!! Pingvinbilderna fick mig att börja skratta:D haha! du är rolig<3<3

2010-01-16 @ 14:04:52
Postat av: Maria

Haha, söta yasmini!! :)<3

2010-01-26 @ 18:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0