EARTHCAM

Hahaha! Herregud.
Just nu kollar jag på earthcam.com, New York, Times Square.
Jag vill bara kunna röra på skärmen och plötsligt teleportera mig dit.
Det är så gulligt att det finns en sittplats, trapp-liknade som går uppåt i mitten av Times Square där man antagligen kan kolla på fotboll eller något. Så många som sitter där.
Här i Sverige går det ju inte att göra något alls förutom att dricka regna som kommer varje dag! Buhu. Lyckost min syster som ska dit i höst. Lyckost alla New Yorkare som redan bor där och vandrar omkring. Jag vill ha en bagel, Starbucks och en BLT. :(
Ååååh. NEW YORK, these streets will make you feel brand new. Big lights will inspire you!
Jag vill nästan helt seriöst ha på datorn och somna till city-ljudet. ♥

2006 april
Var bara där i några få dagar, men det är väl då man njuter exakt varje dag, timme, minut och sekund. Vi prövade massa olika maträtter/godheter eftersom vi beställde olika och smakade av varandra. Vi åkte runt överallt och också bokstavligt gick runt överallt. Vi vaknade åtta på morgonen och kom tillbaka väldigt sent på kvällen. Och så var det viktigt att somna så snabbt så möjligt så att man fick tillräckligt med sömn för nästa dag! Åh, vad jag älskar city-städer och att upptäcka en helt ny stad - definitivt det bästa som finns i livet! Skulle jag ha alla pengar och tid i världen så skulle jag ha BARA rest runt i hela världen och sedan när jag har sett allt så åker jag tillbaka till New York och där dör jag lyckligt. Hahah!

Kommentarer
Postat av: Felicia

"dricka regna"? (se ovan) Naww, vi tar NY en annan gång - när jag varit där en gång och är lika erfaren som du! :)

2010-06-15 @ 22:43:14
URL: http://flicky.blogg.se/
Postat av: Felicia

Just det, nice uppdatering av din layout på bloggen! Måste uppdatera min överhuvudtaget någon dag. :P

2010-06-15 @ 22:43:51
URL: http://flicky.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja, det regnar ju bara här i Sverige så om man vill göra något med regnet så kan man dricka det. Hahah! (Jag gör inte det!)



TACK! :D Jag längtar tills då vi ska till Fiskebäckskil. Hihi!

2010-06-16 @ 02:54:44
URL: http://h3llokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0