MARCHIN ON

Jag gillar att hitta "nya" låtar. Som man kan lyssna på 24/7 eftersom man har spelat alla andra favoritlåtar hela tiden så att de blir uttjatade. Haha! Ganska tråkigt när det blir så, men ja.. det händer alltid!

There's so many wars we fought
There's so many things we're not
But with what we have
I promise you that
We're marchin on
We're marchin on



Den var med i ett avsnitt i Vampire Diaries också. Hihi!
Det finns grymt bra låtar därifrån, har hittat en playlist med låtar.
Thinking of You, Wait it Out - Imogon Heap, Say (all i need) och många fler!

Nä nu måste jag lägga in låtar i Ipode även om det är sent. Jag som hade tänkt börja med att lägga mig tidigt och vakna tidigt från och med idag. Aja det som tar tid är att jag måste radera hela tiden för att minnet är fullt. :( När jag väl ska radera så tänker jag alltid "Den här låten kanske jag vill lyssna på någon gång ändå, när jag känner mig si och så." Hahah! Sedan gillar jag att ha alla slags låtar. Men men. You win some, you lose some. C",

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0