AMBITION

Ambition av Donkeyboy är en bra låt! Den gör mig glad och får mig på danshumör. ♥

Jag förstår inte hur man ska hinna med allt? Nu behöver jag verkligen en play och pause knapp! Och en rewind knapp skulle vara perfekt. Vi har en massa plugg och ett jobbigt matematikprov!!! Den behöver jag mer än tre dagar att plugga till, sen har vi ju annat plugg innan dess också. Hur kan det från ena stunden vara helt lugnt med alla läxor och sedan plötsligt kommer allting på en och samma gång? Argh. Men det är bara fyra dagar kvar till påsklovet, yippiyeyey! Påsklovet kommer i alla fall att börja bra. Hihi!

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det var jag som la till Ambitions på din playlist! :D Men du hade säkert hört den innan. Snart har du påsklov din lyckos! Och vi ska göra massa roliga saker..

2010-03-30 @ 21:40:36
URL: http://flicky.blogg.se/
Postat av: Maria

Det var det ju inte! Jag hörde den för några dagar sedan bara och det var inte via Spotify! :b Jajamensan! ♥

2010-04-03 @ 02:08:41
URL: http://h3llokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0