LA LA LA LA LA LA

"Take me, make me, you know that I'll always be in love with you
Right till the end
"
Den delen av låten Try Sleeping With A Broken Heart - Alicia Keys gillar jag väldigt mycket och sedan när hon sjunger "la la la la la.." ♪♫

Idag såg jag även första gången på ett helt avsnitt av Vampire Diaries, den var faktiskt bra! Spännande fast att jag hoppade in efter åtta avsnitt. Ska nog börja följa; så nu har jag något att se på torsdagar också och inte bara tisdagar & söndagar. Kommer ihåg för några år sedan då jag hade något att se VARJE DAG, hahaha. Det var härliga tider det! Då det kom helt NYA OC-avsnitt, Summerland, Full House, Step by step (Ok, längesedan) och många Vänner-avsnitt som man inte hade sett (gör iofs inget, alla avsnitt är alltid roliga!) m.m. Kommer i alla fall ihåg att onsdagar var det OC! Åh, tider det! När man ringde direkt efter ett spännande avsnitt till en kompis och diskuterade avsnittet, sedan gick man till datorn och chattade/diskuterade med andra på lunarstorm, kanal5!

I alla fall, måste nog se de andra åtta avsnitten av Vampire Diaries för att förstå lite mer... påsklov snart! Criminal Minds är ju också bra, men det är mer något jag ser på om jag zappar runt och så ser jag att det är på tv, t.ex. idag. Ingen serie som jag direkt kommer ihåg att det börjar på torsdagar 21.00. Men deras reklam är alltid så spännande!

 

Typiskt. När jag måste plugga så bloggar jag istället.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0