JOE LE TAXI

Oh my. Jag kollade runt här och där, kom till en blogg med en spellista som automatiskt satte på en fransk låt, "åh vilken bra låt" sade jag, sökte på artisten i Spotify, lade till top 5 låtarna i min spellista, sökte på artisten i sökmotorn för att ladda ner den, det kom upp andra låtar och jag tänkte att jag kan väl lyssna på dem också, så hörde jag "joe le taxi".

Kom ihåg när jag var liten så hade vi spelat in musikvideon och jag tyckte att det var en väldigt bra låt! Åh nostalgii! Längtar tills nästa termin då jag ska få lära mig lite franska. Hihi! :) Önskar att jag kunde bli så bra så att jag kunde flytta dit. Eller vadå önskar? Vill man så kan man. Inget är omöjligt! Det vore faktiskt ganska så underbart. Skulle kunna tänka mig det. Franska och Frankrike är så fint!

Ganska vinner den här musikvideon EMA 2010? Vi får väl se på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0