DREAMS

I förrgår drömde jag om att jag hade en Ipad. Lite svårt att skriva på den men kunde skriva in Facebook.com och såg sidan innan drömmen tog slut. Sedan på morgonen när jag skulle till skolan så såg jag en man som satt med en Ipad på spårvagnen! Läskigt. Kanske är det tecken på att jag ska köpa en Ipad?

I natt drömde jag om att Kalle (vår gamla samhälls-/i.e.lärare) hade rättat våra tentamen (psykologi) och så var mitt resultat blankt, han hade inte skrivit några poäng. Så frågade jag "Varför det?" Så sade han "Vi vet inte riktigt hur vi ska rätta, dina svar gav inte direkt något svar utan bara babblade. Vi tar det sen." Sedan innan jag såg mitt resultat så fick Selda sitt och så var det 17 poäng och så började vi gråta. HAHAHHA! (18 poäng var nämligen gränsen för att klara det) Vi pratade om allt det där precis efter vi hade gjort provet så det var nog anledningen till varför jag började drömma om det samma natt. Haha, drömmar är så roliga. Det är en fantasivärld där allt kan hända, hihi, så roligt är det att flyga! Längesedan jag gjorde det i drömmen!

"You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams"

Kommentarer
Postat av: Selda

HAHAHA! XD

2010-10-07 @ 23:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0