NEED MORE TIME

Om jag bara kunde få någon dag extra eller om jag bara pluggade tidigare, bara några dagar. Så skulle det vara bra. Idag har jag sagt till mig själv cirka tusen gånger att efter tentamen imorgon så ska jag skärpa mig! Jag har i alla fall varit duktig med att hålla mig borta från Facebook, bloggar etc. Däremot blev jag shopping-sugen så jag köpte lite på Internet. Hahah! Snacka om impulsköp. Slutar med något och börjar med något annat. Ville bara skriva av mig lite. Ska vara duktig(?) nu och plugga lite till. Jag hoppas att jag har någon ängel eller så bredvid mig imorgon som hjälper mig, behöver ett mirakel! Det känns som om det alltid har varit något mirakel eftersom jag sista-minuten pluggar ofta. Hoppas att dessa miraklen inte har stannat på gymnasiet. We'll see..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0