SOM MAN BÄDDAR FÅR MAN LIGGA

Att bädda sängen gör ganska mycket med rummet. Jag har massa kuddar, filtar och gosedjur på sängen som alltid ligger på golvet när jag inte har bäddat sängen. Det ser väldigt rörigt ut! Men när man väl har bäddat så voilà! En annan sak är också kläderna som man har haft under veckan, de ligger också oftast på golvet. :( På något sätt så hänger/viker jag alltid kläderna sedan när det har samlats i en hög. Varje gång efter jag har städat rummet så tänker jag att "härefter ska jag lägga tillbaka kläder som jag har använt på samma dag!" men icke sa nicke. Hoppas att detta i-landsproblem inte bara är för mig.

Annars är det kära fredag idag. Äntligen! Såg en väldigt fin röd kappa idag och sedan har jag sett en fin väska på internet. Frågan är NÄR jag ska köpa väskan och OM jag ska köpa kappan. Hmmmm.

Här kommer i alla fall bilder från tjejkvällen hemma hos Emma.
Tack för den mysiga och gottiga kvällen! :]

Kommentarer
Postat av: emma

kul med bilderna :)

Och ang sakerna på golvet. JAG VET! Efter en vecka ser jag inte ens parketten längre...

2010-10-20 @ 10:24:09
URL: http://dodvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0