2011

Nytt år, nyårslöften? Nya tag? Ny start? Nytt liv?

Inga direkt förändringar för mig ännu. Lovade mig själv att börja vakna tidigare, lägga mig tidigare. Etc. etc. Har funkat sisådär. Vaknar i alla fall innan tolv och oftast innan elva också. Sedan segar jag mig upp. Vet inte om det räknas då som att sova när man ligger kvar i sängen halvvaken. Tiihih.

Har tentamen på fredag - yes! Känner att jag har pluggat rejält. (Not) Sedan en kort muntlig redovisning på onsdag. Dålig på att planera är jag också. Eller, jag gör inget åt saken nu när jag sitter här och skriver. Egentligen skulle jag kunna plugga istället för att sitta vid datorn. Ibland blir man trött på en själv. Jag är trött nu i alla fall. På mig själv och trött överhuvudtaget. Haha! Det är verkligen så att när jag har plugg då vill jag skriva lite här.

Jag har i alla fall suttit med en grej, som tog några timmar... Hade tänkt att kolla på "Sense and Sensibility" som började 22.00 på SVT, istället ville jag göra min andra grej. Den tog nu när jag räknar.. cirka 5 timmar! Ha ha ha.

PUSSHEJ! Bloggar imorgon. ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0