KAN INTE FÖRSTÅ

Att jag och Malin åker imorgon! Det är galet. Jag förstår heller inte varför jag alltid ska vara uppe sent. Men jag känner mig nu ganska redo för att åka, eller? Jag vet inte riktigt. Det går upp och ner. Jag ser fram emot detta, men är lite rädd. Det är väl man ändå när man inte vet vad som ska hända och att man ska nu klara sig själv runt olika länder. Min väska är ganska tung, det är väl så som en backpackerväska ska kännas. Tung och proppfull. När jag kommer hem så kommer jag antingen ha ryggproblem eller starka muskler. Vi får se! Haha.

Jag har köpt mig en ny kamera, det blev en kompaktkamera av Canon. Jag gillar den mycket!
Nu ska jag ta och lägga mig. Vi hörs i Nya Zeeland! Kommer sakna er alla. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0