With canon you can.

Åh. Canon! Den här har jag tittat på så länge. Jag vill och jag tror jag ska. Jag vill ha fina bilder från resan. Det är roligare när i princip 80% eller 90% av bilderna är fina än att man har halvdana bilder. Jag tror att man kan lyckas med det med Canon! Egentligen känner jag ett stort sug av att ha en systemkamera just nu. Men en sådan vill jag inte gå runt och släpa på när jag backpackar. Bilder är minnen för livet, minnen är ovärdeliga så till min slutsats så bör jag kunna ha fina minnen. :) Det är kanske billigare med elektronik i Asien men inte vet jag om kameran finns kvar. Och inte vill jag ha fina bilder 50% av resan. Jaha. Får sova på saken, har tretton dagar på mig, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0