FISKEBÄCKSKIL

För nästan två månader sedan.
En fin solnedgång och brorsa!
Jag gillar min systers kamera. (Det är ingen systemkamera, men nästan)
Det bästa paret.
Så fint!
Bästa syskonen!
Tog ett nattdopp och jaa... det är jag som står på båten. det var ju inte Grekland-varmt!
Men till slut var jag i vattnet.

Hittade en fin sjöstjärna medans jag letade efter snäckor vid sjöboden.

Dags för min favorit, en båttur!

Och så såg jag mina andra favoriter, sälarna! (Maneterna träffade jag inte denna gången)

Båtsällskapet!

Väldigt fint väder!
'
Hej och hå!

Jag fick t.om. köra båt! Det var kul. Bra om det skulle vara lika enkelt att köra bil.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Härliga bilder, vilken sommarkänsla för den lilla tid ni var där! Mer sånt blir det! :D Vi ses på onsdag! Kram!

2011-09-23 @ 22:17:49
URL: http://flicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0