backstreet boys

image37
Haha, idag så sms:ade Sel mig "ring mig det är jätteviktigt" jag ringde hem och mobilen då sade hon att den 14:e april kommer bsb till Hovet haha :D Men då kommer spanjorerna från Galencia hit, hmm.. hur blir det med det? Eller ja de ska kanske åka hem den dagen.. Vi får väl se hur det blir med det, det vore iallafall kul att se dem men undra om det är allihopa då eller? kanske inte.

Jag har även varit i stan idag + skolan för att lämna in arbetet. Jag lämnade även böcker i biblioteket sen så var jag inne i stan och köpte lite fler julklappar och vandra hit och dit. Träffade även Nathalie i bussen hihi, det var längesen! Sen så när jag var hemma åt jag och tittade på tv. OC<3 och försökte läsa men det gick inte, tv+läsa går inte så bra ihop. Nu ska jag ta och läsa faktiskt. Imorgon ska vi kanske in till stan och kolla efter keyboard hihi :D:D<3<333

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Svar: Ska väl försöka fortsätta så gått det går, gäller bara att folk läser.
Tillochmed min morsa visste att Backstreet boys skulle komma, då är det illa!
Ha världens bästa jul!

2007-12-20 @ 22:32:26
URL: http://sexygrind.blogg.se
Postat av: Selda

Alltså jag tror inte alla är med :( inte kevin, men gud va kul det skulle va om vi gick :D haha! är det på hovet? trodde det var globen :O shit isf måste vi beställa snart det är väl inte så stort... Men spanjorerna KANSKE åker hem den dagen ju... men isf kanske dom åker på morgonen ju :P Jag vill se dom! var ju helt besatt av dom när jag va liten XD okey detta blev...långt :)

2007-12-21 @ 13:43:07
Postat av: Felicia

Jag har sett BsB två gånger, fast i Scandinavium! Men det var på min tid det.. när jag var ung! :P Det var fin bild du ändrade till på dig själv här till högersidan. Söt! :D

2007-12-21 @ 16:56:00
URL: http://flicky.blogg.se
Postat av: Maria

Sel: JAA! :D vi får väl tänka på det. hoppas att de inte tar slut då.
Systeryster: hhehe coolt kommer ihåg det typ från någon gammal video som vi har sett. Tack! :)

2007-12-21 @ 22:25:42
URL: http://h3llokitty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0