Catch me if you can.

image8Idag kommer 'Catch me if you can' med Leonardo Dicaprio och Tom Hanks :D Den har jag aldrig sett så den måste jag se. Du med kanske? 21.30 på kanal 5. Den har iallafall fått 7,7 på IMDB och många har sagt att den är bra ju, så varför inte?

Idag är det lördag och det är så himla skönt, snart är det jullov också! :) Ah men då kommer det jobbiga... JULKLAPPAR! Vad ska man köpa liksom?
Jag har så dålig fantasi så att när vi ska öppna julklappar så vet min bror,syster, mamma&pappa vad jag har köpt redan.
Ja snart får man köpa julklappar ändå! Det ska bli mysigt & roligt på ett sätt. hehe.
Det kommer att vara ett roligt julllov, jag ska se på Footloose och åka till Spanien :D<3 Sen måste det ju bli någon oc-maraton med Sel & Emmie.

Jag har också köpt doftljus såna där små värmeljus som luktar vanilj. MUMS! Om jag orkar och har städat mitt rum som ser heeeeelt stökigt ut så får man väl tända så det luktar gott och bli mysigt (;

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: elin

svar:den sidan är jättebra! men har letat & hittar bara hur man ändrar inläggen och sådant. ha en skön lördag! :)

2007-12-08 @ 18:44:40
URL: http://littlesiz.blogg.se
Postat av: cattis!

såg bara slutet. min brorsa fick förklara vad som hänt, och jag gillar den :)

2007-12-15 @ 03:18:09
URL: http://chattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0