darn. one tree hill

image30nu glömde jag one tree hill lite halvt att det började för en timma sedan.. Eller jag glömde inte riktigt men ändå! Jag har missat förra avsnittet också så, haha det går ju på den sämsta tiden och dagen. Innan började det iallafall 19.00 men nu är det runt 17.00 då går oftast repris på andra serier. ah, störande!

Vi har ju jobbiga I-search till på onsdag/torsdag så det måste jag göra, därför missade jag oth ;(

Imorgon och på tisdag har jag dansuppvisning :D Ska bli roligt! 4ggr fast jag får vänta typ 2h för nästa. 17.00 och 20.00 har jag. Jag får ta med mig någon bra bok (ex. systrar i jeans) och jobba hårt idag på i-searchen!

Idag lånade jag jeans böcker på biblioteket (inte intressant) men jag lånade även 'Som jag vill vara' & 'Syskonkärlek' av Katarina von Bredow. (bra författare) Det är ju bra nu att om man lånar så kan man lämna den vid januari eller något, efter jullovet iallafall :D Måste läsa mycket nu i jullovet när man inte har lov och i flyget när jag ska till Spanien<3

Igår fixade jag även min layout, hihih. Fast ska göra det bättre, grafiken är ju inte det bästa. Får göra det när jag har tid!

PUSSHEJ!



Kommentarer
Postat av: theonlymee

svar: tackar. :) jätte bra tips. :D

2007-12-16 @ 18:29:57
URL: http://theonlymee.blogg.se
Postat av: Anonym

japp, one tree hill är bäst!=)
håller me d om att den är på litedålig tid, menmne!=)

2007-12-16 @ 20:03:44
URL: http://mariaal.blogg.se
Postat av: nojjfish

God Natt på dig också!!

2007-12-16 @ 23:27:42
URL: http://norffs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0