headache

usch, har ont i huvudet har haft det typ hela dagen idag. sov inte bra igår antagligen, eftersom jag satt uppe för i-searchen. Mådde typ illa och var SUUUUUPER trött i skolan men som tur var hade vi bara psykologi sen så skulle vi titta på någon handbollsmatch som Kitas var med på.
När klockan var runt tolv så åkte jag hem för att äta och göra arbetet sen så åkte jag vid 15 till möllan för att ha uppvisning. Vårat nummer började inte förens 18 så vi väntade LÄÄÄÄNGE, sen började nästa 20 men det blev förskjutet till 21. *SUCK* Väntade jättelänge.
Jag var hemma runt 22 så jag åt m.m. nu sitter jag här och har lite ont i huvudet. Måste börja göra lite mer på I-searchen men jag hann med mycket när jag var hemma idag. Imorgon slutar jag 11.30 och börjar dansen 17 så där hinner jag. Mamma & pappa ska titta då hehe, men jag skippar nog 20.00 eftersom jag inte orkar vänta så länge och så får jag skjuts hem isåfall.

Yes! Imorgon kommer Desperate Housewives<3 Måste jobba hårt så att jag kan titta på det, annars får jag väl se på reprisen. ÅHHH julafton om en vecka, HELT OTROLIGT. tiden bara springer förbi och jag står här och tittar på.

Måste nu plugga, haha vad mycket jag måste :)

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va maria det är väl inte desperate housewives imon?!:O dom sa nått om det oså är det dubbelavsnitt av betty./Selda

2007-12-17 @ 22:53:08
Postat av: Maria

Selda: BLÄ, baraför det kollade jag upp det och du har rätt. åh, inget kul då att se på kvällen då :( tack för att du sa det iallafall :D puss på dej! p.s. fick du mitt sms? som jag skrev typ vad gör du? ;) d.s.

2007-12-17 @ 23:02:16
URL: http://h3llokitty.blogg.se
Postat av: emma

ja, och billig var den också! elefanten alltså ;)

2007-12-18 @ 00:46:02
URL: http://fjeril.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0