julafton imorgon!

imorgon är det ju julafton :) fast jag är förkyld och har ont i halsen så det är inte så roligt, hoppas att jag kan äta all gottig mat ändå. idag har jag mest läst (systrar i jeans2) och varit inne i stan, bäckebol m.m. skojskoj.
Haha har även spelat bingolotto eftersom mormor hade köpt någon eller något.. vann inget tyvärr.. :(

orkar inte skriva så mycket, vill bara läsa och sen sova. måste fixa julklappsrim om jag orkar/hinner imorgon.
om jag glömmer av eller inte hinner att skriva så önskar jag er alla en riktigt god jul! . HAHA :D

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Oh yes. Japan var verkligen underbart. Har du varit där någon gång? Jag sov i Nagoya i 10 dagar med min pappa hos hans kompis. Men vi tog en dags trip till Tokyo och en till Kyoto.

2007-12-24 @ 13:46:33
URL: http://suchalonelysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0