julklappsshopping


Alltså det har varit en otroooooligt skön fredag. Really goodie! Fast igår var jag uppe till 1.30 för att fixa våran spanska film hahaha. Så jag har fått cirka fem timmars sömn.. *gäsp* Sen vaknade jag tidigare för att spara filen eftersom jag gjorde det på windows movie maker men jag blev nöjd över hur resultatet blev. Jag åt frukosten på fem minuter HAHA och efter att jag hade borstat tänderna så snabbgick jag till hållplatsen och jag HANN. wee!

När jag skulle in till skolan så såg jag Sel & Eme! :D<3 Det gjorde jag iofs igår med men det var kul att se dem på morgonen. hihi. Vi gjorde inte så mycket, på historian läste vi och pratade typ sen hade vi svenska där vi höll på med layout oså sen kommer vi till SPANSKAN där såg vi på videofilmerna men det var seeeegt. Det fanns inte ljud och grejer, ljudet är ju vitsen med hela videon? Annars är det inget kul! Men jaja vi såg utan ljud hela klassen och det kändes som om det bara var vi M.E.S.S.Y. som skrattade haha eftersom vi var med. Sen skaffade vi en laptop och alla såg på den med ljud, hi hi. SKÖJ! Sen bjöd våran lärare oss med pepparkakor och skumtomtar. MUMS.
Vi skulle egentligen ha matematik men vi hade ju 3h prov i matte så vi hade kompensation = INGEN MATTE.

Jag & Sel hade redan innan planerat att åka in till stan idag för att köpa julklappar m.m. och det gjorde vi. Sagt och gjort! Men Eme kunde inte följa med, hon skulle till hennes syster. Det blev sushi då eftersom Eme inte var med hehe, YUMMY! (som du kan se på 2:a bilden till vänster) Vi gick runt lite överallt och tittade på olika grejer, köpte lite si och lite så. Haha kan inte avslöja vad jag köpte eftersom det var julklappar. Sel köpte iallafall simpsons muggar haha ROLIGA!, väska, peeling mask, lussekatt te (LUKTAR JÄTTEGOTT) m.m. Såklart satte vi oss i akademibokhandeln två ggr, första gången på våningen under och sen gick vi runt och tillbaka så satte vi oss på vårat vanliga ställe. (skönt dock) Vi var väl inne i stan några x antal timmar haha. mysigt och härligt. jätteskön fredag och det var lite juligt.

Nu är jag hemma, back to reality. haha nej men BLÄ I-search kvar sen är det coolish. Har fyra uppvisningar och sen dagen efter skolavslutning. YEAH!

Det ska även bli kul att resa till Galencia med många i klassen, spec. Sel & Eme eftersom första gången vi var på ett café så gjorde vi en lista och den listan innehöll grejer som vi trodde att vi inte skulle göra så snabbt iallafall men en av dem var att RESA. Hihih, och nu händer det! Snart kan vi väl kryssa i det ;)

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0