JULLOV!

SKÖNT! Men ska imorgon lämna in ett arbete som jag har hållit på med i X antal dagar.

ahhhhh, heroes SPÄNNANDE! :D Får vänta två veckor fast då är jag i Spanien så jag ska sen lite tidigare hee hee. Det slutar alltid så spännande på heroes, ah blir galen faktiskt!
Såg även på OC idag hihi, byebye Oliver! Måste se imorgon då är ju Ryan lite småsur eller ja inte sur men han vill ju inte bli tillsammans med Marissa än.. Ja justdetja Theresa kommer nog tillbaka.. hmm..

Today, vi har varit i skolan och bara lekt lekar. Jepoardy var väl roligast fast vi förlorade. -500 tur att vi inte spelar om riktiga pengar. Efter alla slags möjliga lekar så åt vi julmat sen så åkte vi till Hagakyrkan. där hände det grejer men ja inte så mycket att säga..

så skönt med lov!

PUSSHEJ!

image34

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja visst är Heroes sjukt spännande. Slutar alltid så bra, och det fortsätter i samma klass i säsong två! :D
Snart är det jul, här i vårt hus.. julen har kommit...

*kram*

2007-12-19 @ 23:43:51
URL: http://flicky.blogg.se
Postat av: Anonym

MARIA BSB KOMMER TILL STHLM! VÅRA BARNDOMSFAVORITER!!!HAHAHA :D Men.... det e den 14e april... och då KANSKE det är sista dagen våra spanjorer är här :S RING MIG /SELDA

2007-12-20 @ 14:04:46
Postat av: ida

jag bara älskar OC

2007-12-22 @ 16:52:57
URL: http://ida1997.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0