"Oh! wanna dance with somebody" - Whitney Houston

image7
Oh! wanna dance with somebody

I wanna feel the heat with somebody
Yeah! wanna dance with somebody

With somebody who loves me

Idag har det varit Möllan & Landvetter med MESSY (Maria, Emily, Selda, Sara & Yasmine)
Det började med att vi hade historia, sen hade vi ingen svenska för att det var en öppen lektion: vi håller på med I-search. Efter det skulle det ha varit Spanska men det är öppen lektion där med eftersom vi håller på med en film och på matten var det ingen för det var terminsprov för 2:or/3:or kommer inte ihåg. HAHHAH så vi slutade OTROLIGT tidigt.. Sen så sålde de smoothie kl 10.00 =/ men vi slutade tidigare så det kunde vi inte köpa.. :(
Aja vi bestämde oss för att åka till kära landvetter/aeropuerto för att spela in spanska filmen, HAHA. Det tog typ tre timmar att ta sig dit med två bussar, vi väntade i landvetter centrum i en och en halvtimma. HA HA! När vi var framme så började vi filma och grejer, hela vägen dit var gratis p.g.a. de snälla chafförerna men inte hem..  Vi fikade i flygplatsen och det kändes som om man skulle resa bort :P
När vi väl skulle hem så blev det jobbigt, det kostade 50kr att åka hem och med min ekonomi så säger jag: nej tack. Snart är det julafton jag behöver ju pengar till julklappar! (; + jag e hyfsat snål eller vad man ska säga HAHA.
Först stod Emelie med mig där och väntade på 616 istället för göteborgs bussen för röd buss är ju billigare, två kuponger. men när bussen skulle gå så gick hon dit, BLÄ. Så jag pratade med Sel hela vägen till Möllan ;D Men jag väntade cirka tjugo minuter extra eller något och så kom den, så var det två kuponger sen klickade man på byte och den andra röda bussen stod redan där när jag var där så det var perfekt tajming :D

Fast jag skulle ju inte hem när jag väl hade gått på den röda utan jag hade genrep på dansen så jag fick åka till Möllan, mölndal med spårvagn 4 från korsvägen. uh! Var inte helt säker på vart det låg menmen. efter en vandring runt huset och så, så frågade jag i biblioteket och det var typ där inne HAHA. Så var det genrep och grejer, från 15-20.30 stannade jag där typ. HAHAH! Först satt jag vid datorn i biblioteket sen gick jag in till Möllan och efter genrepet satt jag där till halv nio för att se på andra danser + Yasmins & Fannys. ((de var grymma)).
Det var jätteroligt att se alla dansa, så det var inte direkt slöseri med tid. Jag kommer inte se folk dansa på uppvisningen tror jag så jag kunde lika gärna göra det då.

Jaja, det var min fredag det. :) Nu äter jag en god magnum glass. YUMMY.

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahaha, ett jäkla bussåkande du. :) Hur kommer det sig att du bytt över hit då? Jag menar, vad är egentligen skillnaden? :) *kram*

2007-12-07 @ 23:18:46
URL: http://flicky.blogg.se
Postat av: Maria

Haha ja, men det var på ett sätt roligt. såg lite nya ställen och så.
Hm, den är gulligare typ. svenska, mer funktioner si och så :) KRAAM!

2007-12-08 @ 01:28:48
URL: http://h3llokitty.blogg.se
Postat av: Emily

den dan var helt gaaaalen, hahahah! jag blev så ledsen för jag stack från dig och sen fick betala 50spänn. Så jävla depp. Men jaja whatever! puss på dig sötMaria

2007-12-09 @ 14:11:12
Postat av: Maria

Haha! Jag var också deppig den dagen typ, det regnade ju också så! ;D puss på dig sötnöt!

2007-12-09 @ 16:55:53
URL: http://h3llokitty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0